أقرا اخر الاخبار ودوس لايك ولا ترحل :)

انضم لصفحتنا على الفيس بوك وتابع كل جديد

السبت، 19 فبراير 2011

يوميات مبضون

بيض كتاكيت



بيض الكتاكيت لو اتفتفت فتافيت و بقى حتت و حتتاتيت برضه هفضل انا مبضووووووووووووووووون مبضووووووووووووووووووون هفضل انا مبضوووووووون

الخصي الكبير



بضان بضان بضان الطبيعي بتاع اي شاب يصطبح الصبح يقوم يفتح الكمبيوتر اساسي مفيش حاجه اسمها غسل وش ولا افشخانات دي   دول بتوع العيال السيس  المهم يصطبح بالفيلم الس.... التمام يرزع البريزه الفل و يقوم ياخد باور (ال يعني الولا طاهر اوي بتيممو) المهم يلبس و يظبط نفسه و ينزل الجامعه يصطبح باشكال بنت تيت و يبقي يوم كلو تيت ف تيت  ويا سلام بقي لو حد خصي عليك بنكته بضان  بنت احبه خد عندك دي الطياره بتطير لي : لي  يا عم البضين عشان فيها بنزين وتيت ام الخصي من دا حاجه تانيه بردو واد ابن مره تيت عاملي فيها كبير الفراعنه
يقوللك اي لي الفراعنه معفنين ؟ انا جه في بالي بقي انهم مبيستحموش
تخيل كدا معايا الرد البضين البيض الخصي الكتين
…………………………….
عشان الفراعنه بيشخبطوا علي الحيطه
احاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ف كيس مليان بعبيص

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق